Κατά τη διάρκεια της αγοράς, εισάγετε την διεύθυνση της κατοικίας σας ή του γραφείου σας και θα στείλουμε την παραγγελία σας όπου επιθυμείτε.

Τα έξοδα αποστολής μπορούν να διαφέρουν, ανάλογα με την παραγγελία σας:

 

ΕΙΔΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ
Απλή 5.5€ (Δωρεάν για αγορές πάνω από 50€) 1-3 εργάσιμες ημέρες

 

Σημείωση

Η προθεσμία παράδοσης μπορεί να είναι μεγαλύτερη σε περιόδους εκπτώσεων και ειδικών προσφορών.

Μόλις τη παραγγελία σας σταλεί, θα σας ενημερώσουμε μέσω email όπου θα σας γνωστοποιούμε τον αριθμό παρακολούθησης της αποστολής.

Ελέγξτε την κατάσταση της παραγγελίας σας σε οποιαδήποτε στιγμή στο τμήμα Παραγγελίες στο Ο Λογαριασμός μου. Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης του Trench.gr, μπορείτε να μεταβείτε απευθείας στο τμήμα Εξέλιξη Παραγγελίας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να εισάγετε το email σας και τον αριθμό της παραγγελίας.

Επιπλέον, μόλις τη παραγγελία σας σταλεί, θα λάβετε ένα σχετικό email.

Αν η αγορά σας δεν έχει φτάσει ακόμα και έχει περάσει η προθεσμία παράδοσης, ελέγξτε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, μιας και είναι πιθανό να έχετε λάβει ένα email που να σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας έχει σταλεί.

Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να συμβουλευτείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας στο τμήμα Παραγγελίες στο Ο Λογαριασμός μου. Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, πηγαίνετε στο τμήμα Εξέλιξη Παραγγελίας και εισάγετε το email σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Μην ξεχνάτε ότι σε περίοδο εκπτώσεων ή προσφορών, οι προθεσμίες παραλαβής μπορεί να είναι μεγαλύτερες.

Αν λάβατε ένα προϊόν ελαττωματικό ή διαφορετικό από αυτό που αγοράσατε, θα σας επιστρέψουμε την αξία του, μαζί με τα έξοδα αποστολής, μόλις το παραλάβουμε και ελέγξουμε την κατάσταση του προϊόντος.

Για να το επιστρέψετε, είναι απολύτως απαραίτητο να συμπληρώσετε το δελτίο επιστροφής και να το συμπεριλάβετε στο δέμα.

Δεν το βρίσκετε; Πηγαίνετε στο τμήμα Παραγγελίες στη σελίδα Ο Λογαριασμός μου, επιλέξτε την παραγγελία και εκτυπώστε το «Δελτίο επιστροφής». Αν ακόμα δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, πηγαίνετε στο τμήμα Εξέλιξη Παραγγελίας και εισάγετε το email σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Συμβουλευτείτε τις επιλογές για τις επιστροφές προϊόντων στο τμήμα Αλλαγές και Επιστροφές.

Δείτε το email σας αν σας στείλαμε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα για να σας ενημερώσουμε ότι ένα από τα προϊόντα της παραγγελία σας δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Σε αυτήν την περίπτωση, θα σας επιστρέψουμε το αντίστοιχο ποσό του συγκεκριμένου προϊόντος και τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας με τον ίδιο τρόπο που επιλέξατε για να κάνετε την αγορά.

Αν δεν λάβατε κανένα ηλεκτρονικό μήνυμα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας απαντήσουμε όσο το συντομότερο δυνατό.